1. Podstawowe wymagania
2. Okres próbny
3. Umundurowanie
4. Replika
5. Dowodzenie
6. Korzystanie ze strony
7. Wydalenie z drużyny
9. Ogólne
ad. 1. Podstawowe wymagania.
- Stosowanie się do ogólnych zasad przyjętych w asg http://wmasg.pl/pl/articles/show/315
- Skończone 13 lat (do 18. roku życia odpowiedzialność biorą rodzice)
- Posiadanie własnej repliki, własnego munduru, googli/okularów.
- Regularne przychodzenie na strzelanki i treningi
- Dystansu do innych, i trochę wyluzowania, w tym co robimy.
ad. 2. Okres próbny.
Jest to okres, który szacuje się na 1 miesiąc (w okresie jesienno- zimowym 2 miesięce)
Po tym czasie, reszta grupy (czyli osoby będące już w teamie) decydują co robimy dalej:
- Przedłużamy okres próbny, kiedy do końca nie wiemy czy jest jeszcze godzien się z nami strzelać
- Przyjmujemy do teamu.
- Rezygnujemy ze wspólnego strzelania, ponieważ się nie spisał czyt. nie przychodził na manewry, miał olewającą postawię- niczego do teamu nie wnosił.
ad.3. Umundurowanie.
Członek teamu, lub osobnik który właśnie przyłączył się do nas zobowiązany jest do kupna munduru (do wyboru):
-Pantera Polska (model dowolny).
-Jednokolorowy mundur (np.AT, POLICJA itp)
-Osoby noszące ghillie nie są zobowiązane do kupna munduru.
Umundurowanie musi być pełne tj. spodnie/ bluza inne części oporządzenia.
Do umundurowania wliczamy również: buty (nie adidasy) bardziej chodzi o jakieś desanty- buty "wojskowe", Kamizelka taktyczna lub, pas z oporządzeniem. Ogólnie inny system przenoszenia magazynków niż kieszenie w bluzie/spodniach.
ad. 4. Replika
Replika w okresie próbnym jest repliką dowolną, członek teamu powinien kupić replikę elektryczną z metalowym gearboxem, lub gazową. Repliki sprężynowe- do ustalenia.
Repliki elektryczne AEG z serii: które są na wyposażeniu MON-u
Repliki karabinów maszynowych, czy też replik snajperskich do ustalenia.
ad. 5. Dowodzenie
We wszystkich sprawach, w których chodzi o dobro Teamu dogadujemy się demokratycznie- głosowanie.
Podczas manewrów miejscowych, jak i wyjazdowych dowódca(głównodowodzący) jest jeden, wybrany w głosowaniu. Jeżeli ten nie jest obecny zastępuję do pod dowódca (osoba wybrana przez dowódce).
Jeżeli podczas gry podzieleni jesteśmy na oddziały, każdy wybiera takiego. Chyba, że jest obecny dowódca, lub pod dowódca, wtedy oni przejmują dowodzenie. Podczas ich nieobecności dowódca jest wybierany.
ad. 6. Korzystanie ze strony.
Tego akurat wymusić nie można, jednak w miarę możliwości prosiłbym o wchodzenie na nią, jak i również udzielanie się. Każdy ma prawdo głosu.
Powstała ona w celu szybkiego komunikowania się, oraz poznawania nowych chętnych.
ad. 7. Wydalenie z drużyny.
Wyrzucenie może nastąpić wówczas, gdy członek teamu, lub starający o przyłączenie:
- Nie przychodzi na strzelanki
- Olewająca postawa
- Większość jest za wyrzuceniem
- Nie stosuje się do regulaminu.
ad. 9. Ogólne
ASG jest dla nas przede wszystkim zabawą, jednak nie należy zapominać o zasadach fair play.
- W sytuacji kiedy dwie osoby trafią się jednoczenie, to oba trafienia są uznawane czyt. ,,zabity,,
- Rykoszety (odbicie kulki od drzewa, ściany) nie liczą się.
- W sytuacji kiedy jeden zajdzie od tyłu, i nie strzela mówiąc dostałeś, a ten drugi strzela:
Pierwszy zachowuje się, jak nie trafiony. A sytuacja do wyjaśnienia na forum drużyny.
Offline
no wszystko ok
Offline
Widzisz większość się zgodziła więc dobrze
A przypominam że w 3p jest napisane wszystko o mundurach
Offline
Hmm to chyba będziemy robić składki jakbyście chcieli i moglibyście dawać co strzelankę po 50gr ?
Offline
Tylko nie wiem jak inni użytkownicy:)
Offline
aaa no super czyli musZę sobie kupić np. to ???? "Przeciwlotniczy zestaw rakietowy dalekiego zasięgu S-200 WEGA" link http://www.sp.mil.pl/pl/wyposaenie-sp/o … iwlotnicza
Offline
Mi chodziło tylko o karabiny takie jak mk11/berryl/ak/itp itd
Offline